2014. július 23., szerda

Izlandi blogok 1 - Honvágyébresztők


Mielőtt kétségbe ejtenék bárkit, nem, nem sírtam végig az izlandi utamat a honvágytól marcangolva.
Magam is meglepődtem, hogy nem traktáltam az utastársakat a gyerekeim dolgaival. 
Természetesen eset róluk szó. 
Mégsem téptem sírva a párnámat éjjel a családom hiányától.


Viszont velem voltak, egy-egy pillanatban kifejezetten erősen éreztem a hiányukat,  
jobb nem lévén, kompenzáltam. :-)

Minden nagy, érdekes, itthon nem látott  jármű rákerült a fotómasinára, 
hogy Barninak meg tudjam mutatni.


Elég volt egy lámpácska, hogy a saját nappalim ablaka eszembe jusson.
 

Ott is szépek, ártatlanok és a jövő zálogai. :-)

"...a földvári kultúrház ócska színpadán..." 
Ez a szálláshely lett a "nambörvan". 
Szóval egy közösségi ház, ahol a röpke 3 hónapos turista szezonra 
ideiglenes válaszfalakat húznak a nézőtérre bútorlapból, a légtér szigorúan egy. 
Na de kérem, a színpadon is lehet aludni, ott a függöny szolgáltatja az intimitást!
Egész otthon éreztem magam, hogy reggeli közben a száradó ruhák vigyorogtak rám.
:-D


Izland "térereje" hatalmas. Ott kézzel fogható a születés és a pusztulás. 
Az elém táruló látvány néha, annyira lenyűgözött...
Bizony éreztem, hogy meg kéne ölelnem a hozzám legközelebb állókat!


Nocsak, nocsak ott is játszik a futóbici! 
Mégis ki juthatott eszembe?


Angyalka, maga a nyár!

A szorosan kötődő nevelésből 7 év után elindulni, részemről nagy bátorság.
Viszont megtanultuk mindannyian, nélkülem is van élet.
Tudnak enni, inni, aludni, játszani, élni...
és én is tudtam csendben, magamnak lenni, átélni.

A Bjössi sör volt a szimbólum, meglepett, 
hogy pont ezzel a hajóval keveredtem a sarkkörön túlra.
A történet egyszerű, barátném 3 évvel megelőzött Izlandon. 
Akkor ezt a képet elküldte nekem ajándékba, a magyarul viccesnek ható neve miatt. 
Ő nem szállt rá, mert vihar volt.
Ez a kép viszont, erősen megmaradt bennem, hát láss csodát.
Csendes időben érdemes a bálnalest beiktatni a programba, na de épp a Bjössi sör fedélzetén!
Igen, határozottan, azt éreztem jó lenne, ha barátnémmel együtt lehetnék.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése